FAQ

 

1. Hvor længe tager leveringen?

Til dagligt leverer vi varer til både Danmark og Europa. Vi bestræber os altid på at levere din ordre så hurtigt som muligt. Vores normale leveringstid i Danmark er 1-2 hverdage. Er der tale om bestillingsvare, er den normale leveringstid på 1-3 hverdage. Har du købt en bestillingsvare, kontakter vi dig altid på mail med de præcise leveringsinformationer 

 

2. Hvad koster fragt?

Som en ekstra service tilbyder vi gratis fragt ved alle ordre over 999,- Handler du mindre end 999,- koster fragten 49 kroner.

 

3. Hvordan betaler jeg?

Kort betaling
Du kan betale med Dankort, Visa, Mastercard
Hos os kan du betale sikkert og nemt med kreditkort. Al information krypteres med SSL så udenforstående har mulighed for at læse dine kontooplysninger. Din kortbetaling håndteres at vores partner Yourpay som er førende indenfor betalingsløsninger.

 

4. Hvordan ved jeg, om min ordre er gennemført hos WestcoastMX?

Så snart du har indtastet dine konto oplysninger og har godkendt ordren, vil du modtage en mail fra os med en ordrebekræftelse på en mail der er oplyst under bestillingen. På samme mail vil du modtage information omkring hvornår din pakke er blevet sendt. I mailen er der et tracking nr. Så du altid vil kunne følge din ordre fra vores lager og hen til den oplyste adresse.

 

5. Hvordan returnerer jeg en vare?

For at undgå misforståelser er der altid en returneringsseddel med i din pakke. Vi anbefaler også at læse vores guide til returnerings (link her)

 

6. Kan jeg spore min pakke?

Vi benytter GLS eller Post Danmark til forsendelse. Uanset hvilken løsning du vælger vil du modtage en e-mail og sms med et tracking nr. På den måde vil du altid kunne finde din pakke. For yderligere spørgsmål anbefaler vi at kontakte Westcoastmxs service.

 

7. Er det muligt at afbestille?

Hvis du ønsker at afbestille, skal du kontakte vores kundeservice på mail eller tlf.

Hvis din ordre allerede er afsendt eller lign. Er det ikke en mulighed at afbestille.

 

8. Min vare har taget skade under forsendelsen

Vi sørger altid for at de varer vi sende afsted altid er 100% iorden. Så hvis varen har taget skade når du modtager den er det vigtig at du kontakter kundeservice så vi kan få løst problemet.

 

 

Din vare er nu tilføjet til indkøbskurven